Kontakt & öppettider

                                                                                                                             
Telefontider:

Måndag-Fredag: 08.00-17.00

Lördag-Söndag: Stängt

010-424 30 00

Besökstider:

Måndag-Fredag: 08.00-17.00

Lördag-Söndag: Stängt

 

För dig som är äldre
Om du är 75 år eller äldre och listad hos oss, har du möjlighet att ringa oss för rådgivning eller tidsbokning utan knappval. Om du föredrar att ringa som vanligt, går det självklart bra också.
Telefontid för rådgivning och tidsbokning utan knappval (gäller patienter 75 år eller äldre): 
måndag–fredag kl. 08.00–10.00
Telefon: 010- 146 33 03
Vi ser fram emot att hjälpa dig!

                                                                                                                              

Under helger hänvisar vi våra patienter till Blomman Vårdcentral i Katrinelund: Celsiusgatan 35 i Malmö

Öppettider:
Måndag – fredag
08.00-21.00
Lördag, söndag och röda dagar:
10.00-15.00
Telefonnummer: 040-49 09 55
                                                                                                                              

Vi finns på denna adress:

Bellevue Vårdcentral
Stensjögatan 3
217 65 Malmö

Telefon: 010-424 30 00
E-post:

Vi ber er tänka på att inte skriva personnummer eller andra personliga uppgifter om ni använder e-postadressen ovan. Använd 1177 Vårdguidens e-tjänster för patientärenden.

Om du inte är nöjd

Du kan kontakta Patientnämnden Skåne om du vill ha hjälp med att lämna synpunkter eller klaga på vården. Du kan även lämna synpunkter eller klagomål för en närstående.

Patientnämnden Skåne tar emot synpunkter och klagomål på offentlig hälso- och sjukvård som drivs av Region Skåne, hälso- och sjukvård hos privata vårdgivare som har avtal med Region Skåne, kommunal hälso- och sjukvård samt viss tandvård.

Patientnämnden kan hjälpa dig att få svar på dina synpunkter eller klagomål och informera om dina rättigheter i vården. De inkomna synpunkterna och klagomålen sammanställs sedan och slutsatserna kan användas för att vården ska bli bättre.

Här hittar du mer information om hur du går till väga om du vill lämna ett klagomål: Om du inte är nöjd med vården – 1177